Workshop de perfectie van imperfectie

Tot aan haar dertigste dacht Lottie dat ze ‘iemand anders’ moest zijn om succesvol te zijn. Ze hoorde jarenlang dat ze beter slanker kon zijn om te voldoen aan het ‘schoonheidsideaal’ en ze ontwikkelde zelfs een verstoorde relatie met eten. Op haar 18e werd ze gescout als model op straat en liep ze diverse modeshows. Toen ze begin 30 was werd ze gevraagd om het nieuwe gezicht te worden van een groot fashion merk dat in 16 landen verkocht. Lottie deed voor dat merk diverse campagnes als plussize model en bouwde hierdoor in korte tijd veel bekendheid op online in de plussize fashion industrie. Omdat Lottie’s eigenzinnige kledingstijl ook op haar socials niet onopgemerkt bleef werd ze door diverse particulieren en bedrijven ingehuurd om als personal shopper en stylist voor hen te werken.
Daarnaast vond Lottie het belangrijk om het ‘podium’ dat ze inmiddels verworven had te gebruiken om bodyshaming onder de aandacht te brengen en tevens aandacht te vragen voor mensen die kampen met een verstoorde relatie met eten, dit deed ze ook in diverse radio- en televisieprogramma’s.
Tijdens deze workshop geeft Lottie je een inkijkje over hoe ze ondanks dat ze nog steeds niet voldoet aan het ‘schoonheidsideaal’ wel geleerd zichzelf te omarmen, anderen te inspireren en van haar ‘imperfecties’ haar kracht te maken en zelfs haar business.
